Sunday 4 August 2013

syiah, walau cuba bersangka baik, namun, pada hakikatnya, mereka berbahaya pada agama. Unsur takfir kepada para sahabat radiyallallahu'anhum amat berbahaya sedangkan Allah memuji para sahabat Nabi melalui lisan para nabi-Nya. Mereka berjubah, mereka juga berserban, mereka memuji ahlul bait namun mereka mancaci maki golongan yang dikatakan bukan ahlul bait. 

Kanak-kanak menjadi mangsa mereka. Mereka seawal di bangku sekolah dididik untuk membenci para sahabat, mereka juga mencari ramai ahli yang merdu suaranya dan pandai untuk bercerita sambil menangis teresak-esak. Namun, perkara paling berbahaya, mereka mempunyai agenda tersendiri, menerusi al-quran, mereka mempunyai mushaf al-quran tersendiri iaitu mushaf Fatimah, di dalamnya terdapat tambahan surah 'al-wilayah'.

Jangan terkejut jika mereka mahukan kuasa, satu hari nanti, kepala kita ditebas kerana mereka beriman dengan kata-kata Khomeini bahawa darah ahlul sunnah adalah halal. Jangan terkejut juga, mungkin, satu hari nanti, anda yang kuat menentang mereka menjadi sasaran terawal untuk dibunuh. Nauzubillah Min Zalik.

Mereka juga ada pemerhati dan pertubuhan.


- izwan

No comments: