Friday 26 July 2013

Assalamualaikum...

Apabila kita membicarakan tentang SYiAH...ramai yang membelanya... KONONnya mereka ahlus Sunnah wal Jamaah. Namun , imam MAzhab sendiri pun tidak mengaku bahawa mereka ini Islam. Bahkan mereka ini dianggap kafir.  Antara pendustaan yang mereka lakukan:

1) Pendustaan kepada Allah.
2) Menghina Nabi.
3) Hina sahabat2 Nabi
4) Melaungkan hak2 asasi manusia.
5) mengorek kubur Nabi.

Memang benarlah mereka ini pengikut2 dajal . Lihatlah Iran yang dahulunya negara Sunnah telah dikuasai oleh Syiah. Kita tidak dapat melihat satu pun masjid sunnah. Bahkan mereka sendiri melakukan perbuatan yang bertentangan dengan syariat. Mereka ini bijak dalam berkata-kata dan tidak mustahil mereka ini merupakan sekutu kepada zionis. Mereka ini kononnya negara islam yang menentang Zionis. Padahal zionis itu lah teman rapat mereka. Jika dahulunya iran sibuk dengan program nuklear dan berani mati untuk menyerang amerika syarikat. Kita lihat sampai sekarang mereka ini menipu, malah bohong kepada umat islam dunia...kononya mereka hero .

Wahai umat Islam, lihat lah saudara mu di:

1) Irag
2) Afghanistan
3) yang terbaru di SYRIA>>>> perempuan2 yang berhijab dirogol, dan dibunuh hidup2...

INILAH SYIAH LAKNATULLAH>>>>ADAKAH MEREKA INI SAUDARA ISLAM>>>
PERLU KE KITA BERSAHABAT DENGN MEREKA???? PERLU KER BERBAIK2 DENGAN MEREKA....

JAWAPANNYA: TIDAK PERLU>>>kita perlu memusuhi mereka kerana mereka ini kafir.. OLEH ITU HALAULAH SYIAH ini DARI NEGARA MALAYSIA>>>

SEMOGA ALLAH MEMBALAS PERBUATAN MEREKA YANG ZALIM...

No comments: